Πριν λίγες μέρες έληξε η σύμβαση της συνδρομής μου σταθερής + ιντερνέτ με εταιρεία του κλάδου. Ζήτησα, λοιπόν από την εταιρεία να γίνει αλλαγή του πακέτου της σύμβασης με ένα φθηνότερο που η ίδια διαφήμισε στο site της, αλλά ΔΕΝ… Αρνήθηκαν εν ψυχρώ την αλλαγή και με ανάγκασαν να ανανεώσω το παλιό μου συμβόλαιο.

Δεν έμεινα όμως με σταυρωμένα τα χέρια και απευθύνθηκα με επιστολή μου στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και ω του θαύματος μέσα σε λιγότερο από πέντε μέρες το πρόβλημά μου λύθηκε και η εταιρεία δέχτηκε να ανανεώσει το συμβόλαιό μου όπως εγώ ήθελα από την αρχή.

Για του λόγου το αληθές διαβάστε παρακάτω την ιστορία μου με λόγια και εικόνες … :

ΕΠΙΣΤΟΛΗ 1η
Γόννοι : 29 Ιούνη 2020
Προς Γ.Γ. Καταναλωτή – Θέμα : Καταγγελία για ανανέωση σύμβασης σταθερής + ιντερνέτ
Κύριοι,
Είμαι συνδρομητής σταθερής + ιντερνέτ της εταιρίας ΧΧΧΧΧΧΧΧ. H σύμβασή μου έληγε στις 3/8/2020 και σήμερα 29/7/2020 ζήτησα τηλεφωνικά την ανανέωση της σύμβασης με τη διαφορά ότι θέλησα να αλλάξω το πακέτο παροχών και να πάω σε ένα άλλο – φθηνότερο – το οποίο η εταιρεία προσφέρει όπως φαίνεται και στην ιστοσελίδα της.
Η απάντηση της υπαλλήλου που με εξυπηρετούσε ήταν ότι τα πακέτα αυτά αφορούν μόνο νέους πελάτες – πράγμα που δεν αναγράφεται στο site της εταιρείας και ότι το μόνο που θα μπορούσε να γίνει ήταν η ανανέωση στο ήδη υπάρχον συμβόλαιο.
Θεωρώ άδικο την πολιτική αυτή της εν λόγω εταιρείας και άδικο να μην μπορεί ο καταναλωτής να αλλάξει το συμβόλαιό του προς ένα μικρότερης αξίας, τη στιγμή μάλιστα που η αλλαγή συμβολαίου προς ένα μεγαλύτερης αξίας μπορεί να γίνει χωρίς κανένα πρόβλημα.
Παρακαλώ για τις δέουσες ενέργειές σας .
Με εκτίμηση
Δημήτρης Ζ. Γουγουλιάς

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1η
Η Γ.Γ. Καταναλωτή παραλαμβάνει την ίδια μέρα την καταγγελία και στις 4 Αυγούστου την κοινοποιεί στην εν λόγω εταιρεία ζητώντας επίσημη ενημέρωση και απάντηση.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2η
Στις 9 Αυγούστου η εταιρεία με εκπρόσωπό της επικοινωνεί τηλεφωνικά μαζί μου και δέχεται – με πολύ ευγένεια – την αλλαγή της σύμβασης όπως εγώ ζητούσα από την αρχή. Ακολουθεί, χτες 17 Αυγούστου, σχετική ενημερωτική επιστολή-mail της εταιρείας προς την Γ.Γ. Καταναλωτή και προς εμένα.


Πράγματι δεν έχει καμία αξία να αναφέρω το όνομα της συγκεκριμένης εταιρείας, άλλωστε είναι σχεδόν όλες ίδιες στην πολιτική τους με τους πελάτες τους. Μάλιστα τελευταία και ενώ πληρώνουμε τα ακριβότερα τέλη στην Ευρώπη η εξυπηρέτηση γίνεται ολοένα και χειρότερη με την καθιέρωση της κωδικοποιημένης επικοινωνίας – εάν θέλεις αυτό πάτα 1, εάν θέλεις το άλλο πάτα 2, κ.λ.π. – αντί να λύνουν τα προβλήματα με άμεση επικοινωνία και πιο γρήγορα…
Εκείνο λοιπόν που έχει την αξία του και πρέπει να μείνει είναι ότι λειτουργεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και μάλιστα παράγει θετικά για τον καταναλωτή αποτελέσματα. Σας το συνιστώ, κάντε την χρήση.

Και το σχόλιο στη στήλη «Ψιθυριστά» της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ σήμερα 19/08/2020.