Το τμήμα της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από τη Γυρτώνη μέχρι τη Λάρισα είναι αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο επικίνδυνα για την ασφάλεια των μετακινήσεων και η περιοχή μας και το χωριό μας έχουν κατά καιρούς θρηνήσει πολλά θύματα. Ήταν, λοιπόν, επιτακτική η παρέμβαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την βελτίωση του και μακάρι να ανακασκευαστεί γρήγορα και να μην μείνουμε στις μελέτες, ενώ θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να δοθεί στους κατοίκους της περιοχής και η δωρεάν διέλευση στα πλευρικά διόδια του Μακρυχωρίου έτσι ώστε να κάνουν χρήση της ΠΑΘΕ και όχι του επικίνδυνου παράδρομου από το Μακρυχώρι μέχρι τη Γυρτώνη.

Σε άρθρο του στη διαδικτυακή Larissa Press ο δημοσιογράφος και καλό φίλος, Πάνος Γαρουφαλιάς γράφει σχετικά :

Η Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης που μετονομάστηκε σε Λεωφόρος Καραμανλή ανακατασκευάστηκε και βαίνει προς την ολοκλήρωση της από την Περιφέρεια Θεσσαλία. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο καθώς ο νέος περιφερειακός δρόμος έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας, με διάζωμα που τα χωρίζει, αλλά και παράδρομους για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Στα καίρια σημεία επιλέχθηκε και σωστά, η δημιουργία κυκλικών κόμβων που μαζί με το νέο οδικό δίκτυο αναβαθμίζουν την ασφάλεια των μετακινήσεων.
Τώρα η Περιφέρεια Θεσσαλίας με μια διπλή παρέμβαση έρχεται με δύο νέες μελέτες, να αναβαθμίσει το υπόλοιπο τμήμα που απέμεινε από την οδό Καράγιωργα έως και τον κόμβο της Γυρτώνης, ένα πολύ επικίνδυνο κομμάτι είτε μιλάμε για τα βαριά οχήματα που διέρχονται από εκεί είτε για τα Ι.Χ. Η παρέμβαση από την Σ. Καράγιωργα έως τον κόμβο Συκουρίου Η παρέμβαση από την Σ. Καράγιωργα έως τον κόμβο Συκουρίου είναι ένα έργο κομβικής σημασίας καθώς επί της ουσίας συνδέει την πόλη με την βόρεια έξοδο προς τη Θεσσαλονίκη.

Η μελέτη για τη βελτίωση της υφιστάμενης οδού Π.ΕΟ. Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο τμήμα από τον υφιστάμενο κυκλικό κόμβο με την Καράγιωργα έως Ι/Κ Συκουρίου μήκους 3,5Km, προβλέπει δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση, μετά παράλληλων οδών, ενός ενδιάμεσου κυκλικού κόμβου για την σύνδεση των παραλλήλων οδών και αναμόρφωση του Ι/Κ Συκουρίου.
Κοιτώντας το σχέδιο παρατηρούμε τρεις κυκλικούς κόμβους. Έναν στην Καράγιωργα, έναν στο ύψος της Ν. Σμύρνης και έναν στον κόμβο Συκουρίου. Έχει ήδη υπογραφεί η σύμβαση και «τρέχει» η μελέτη. Ο προϋπολογισμός για την μελέτη ανέρχεται σε 150.000,00€.

Πως διαμορφώνεται η νέος δρόμος από τον κόμβο Συκουρίου έως την Γυρτώνη
Το τμήμα της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης είναι αυτή τη στιγμή ίσως από τα πιο επικίνδυνα για την ασφάλεια των μετακινήσεων. Έτσι ήταν επιτακτική η παρέμβαση της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την βελτίωση του. Την ώρα που από την μια μεριά του δρόμου υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις και η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Ο προϋπολογισμός της μελέτης ανέρχεται στο ποσό των 901.006,52€
Πρόκειται για έναν δρόμο 8 χιλιομέτρων. Η μελέτη προβλέπει: κύρια αρτηρία (διαχωρισμένης κυκλοφορίας δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση), ενός παράπλευρου δικτύου διπλής κατεύθυνσης από την πλευρά των επιχειρήσεων και την ανακατασκευή του ισόπεδου σηματοδοτούμενου κόμβου προς Κουλούρι σε κυκλικό και ενός επιπλέον κυκλικού κόμβου προς Α/Κ Γυρτώνη. Εδώ παρατηρούμε τρεις κυκλικούς κόμβους στα 8 χιλιόμετρα της παρέμβασης, σύμφωνα με το σχέδιο. Αυτοί θα δημιουργηθούν στον κόμβο Συκουρίου, στην διασταύρωση Κουλουρίου και λίγο πριν από την σύνδεση της οδού με την ΠΑΘΕ στη Γυρτώνη.
Η εν λόγω μελέτη θα ολοκληρώσει συνολικά την αναβάθμιση – βελτίωση της ΠΕΟ Αθηνών – Θεσσαλονίκης .

Πηγή : Larissa Press