Η απάντηση στο ερώτημα γιατί γίνονται οι νέοι σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι είναι γιατί τα αυτοκίνητα αυξήθηκαν και δεν χωράνε στους παλιούς, αυξάνει η ταχύτητα από προορισμό σε προορισμό και φυσικά μειώνονται κατακόρυφα τα ατυχήματα (δεν έχουμε το επικίνδυνο αντίθετο ρεύμα) κ.λ.π.

Χθες το βράδυ πέρασα για πρώτη φορά από τα νέα «Πλευρικά διόδια» του Μακρυχωρίου ερχόμενος από Λάρισα προς Γόννους και φυσικά πλήρωσα 0,80 ευρώ (276 δραχμούλες για να μην ξεχνιόμαστε) για τη χρήση της ΠΑΘΕ από τη Γυρτώνη μέχρι το Μακρυχώρι. (0,13 ευρώ το χιλιόμετρο ή 46 δρχ.). Το έκανα αυτό για λόγους ασφάλειας αλλά φυσικά δεν θα το ξανακάνω, όπως δεν θα το κάνει και κανένας κάτοικος της περιοχής. Έτσι όμως θα έχουμε μια πολύ μεγάλη αύξηση της κίνησης στον παράπλευρο δρόμο ο οποίος δεν είναι καλύτερος από την παλαιά εθνική οδό που ελεύθερα χωρίς διόδια χρησιμοποιούσαν οι κάτοικοι της περιοχής εδώ και πολλά χρόνια. Παράλληλα με το άνοιγμα των Τεμπών και τα νέα διόδια η αύξηση της κίνησης μεγάλων οχημάτων από τον παράδρομο είναι τέτοια που τον καθιστά επικίνδυνο για τους ΙΧδες.
Έτσι όμως τι πετυχαίνουμε; Ως κράτος αυξάνει μαθηματικά την πιθανότητα ατυχημάτων και η εταιρεία με τις αυξημένες τιμές των διοδίων μειώνει δραστικά την πελατεία της. Χαμένοι και πάλι οι πολίτες της περιοχής Γόννων – Μακρυχωρίου για δύο λόγους. 1ον γιατί είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν έναν παράδρομο και όχι ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο και 2ο γιατί η ΠΑΘΕ και τα ακριβά της διόδια απομονώνουν την περιοχή. Εύχομαι και ελπίζω τοπική άρχοντες και τοπική κοινωνία να βρουν τρόπους να αντιδράσουν.
Υ.Γ. Η απόδειξη των πλευρικών διοδίων στο Μακρυχώρι γράφει στο κάτω μέρος «Διατηρείτε το παρόν μέχρι την έξοδό σας από τον αυτοκινητόδρομο» … να εννοούν ως αυτοκινητόδρομο το δρόμο Μακρυχωρίου-Γόννων;