Με αφορμή τη λειτουργία της σχολικής βιβλιοθήκης του Γενικού Λυκείου Γόννων, επισκέφτηκα σήμερα το πρωί το χώρου του Λυκείου, όπου η Διευθύντρια κυρία Παλαιομίχα Ρούλα με την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης κυρία Αγορή Σιλιτζή με ξενάγησαν στο χώρο της βιβλιοθήκης και όχι μόνο. Και το λέω αυτό γιατί ήδη από τα πρώτα βήματα τόσο στο προαύλιο του σχολείου όσο και στο εσωτερικό του κτιρίου νοιώθεις να πνέει ένα άλλος αέρας. Ένας αέρας καλλωπισμού, αισθητικής και φιλοξενίας για τον επισκέπτη. Όλα αυτά όχι τυχαία, βέβαια, αλλά βασισμένα στο μεράκι των εκπαιδευτικών και των μαθητών του σχολείου.


Όπως με ενημέρωσε στη συνέχεια η κυρία Παλαιομίχα από πέρυσι «τρέχουν» στο σχολείο  περιβαλλοντικά προγράμματα και project. Έτσι πέρυσι καθηγητές και μαθητές υλοποίησαν τα παρακάτω :
Α.’ Περιβαλλοντικά :
1ο. «Αναβάθμιση πρασίνου αύλειου χώρου σχολείου». Υπεύθυνοι καθηγητές : Παλαιομίχα Ρούλα – Δημάκης Δημήτρης.


2ο. «Αρωματικά βότανα και φυτά, τα καλωσορίζουμε στην αυλή του σχολείου μας». Υπεύθυνοι καθηγητές : Παλαιομίχα Ρούλα – Σιλιτζή Αγορή.
Β.’ Project:
1o. «Η ιστορία των ενδυμάτων» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σιλιτζή Αγορή.
2ο. «Αισθητική παρέμβαση – διαμόρφωση της αυλής σχολείου μας». Υπεύθυνος καθηγητής : Δημάκης Δημήτρης.
Στη φετινή περίοδο «τρέχουν» τα παρακάτω προγράμματα :
Α.’ Περιβαλλοντικά :
1ο. «Ο λαχανόκηπος του σχολείου μας, αφορμή για δημιουργικά μαγειρέματα». Συντονίστρια :  Σιλιτζή Αγορή.
2ο. «Είμαστε ότι τρώμε – Μεσογειακή διατροφή». Συντονίστρια : Μπέλτσιου Μαρία.
Β.’ Project:
1ο. «Το μαγικό ταξίδι των λέξεων κάνει στάση στη σχολική βιβλιοθήκη». Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σιλιτζή Αγορή.
2ο. «Τα πέτρινα γεφύρια της Ελλάδας, τεχνική, τεχνολογία, ιστορία, παράδοση». Υπεύθυνος καθηγητής :  Καουνάς Κων/νος.


3ο. «Ελληνογαλλικός μεσαιωνικός κήπος». Υπεύθυνος καθηγητής : Δημάκης Δημήτρης.
Να πω στο σημείο αυτό ότι στα σχέδια καθηγητών-μαθητών είναι η μεταφορά της βιβλιοθήκης σε μεγαλύτερο χώρο στο ισόγειο του κτιρίου όπου θα στεγαστεί και η βιβλιοθήκη με τη δωρεά βιβλίων από τον Γοννιώτη καθηγητή, Ζήση Παπαδημητρίου η οποία θα πάρει και το όνομά του. Το πρόβλημα αυτή την περίοδο είναι ότι δεν υπάρχουν ράφια-βιβλιοθήκες για την ασφαλή τοποθέτηση των βιβλίων, αλλά ούτε και χρήματα για την κατασκευή τους. Καλό είναι ο καθένας μας με τον τρόπο του να συνδράμουμε στο έργο αυτό με σκοπό τόσο το σχολείο όσο και η τοπική κοινωνία να αποκτήσει μια δανειστική βιβλιοθήκη.
Κλείνοντας να τονίσω ότι μια επίσκεψη στη βιβλιοθήκη και στον αύλειο χώρο του σχολείου θα σας καταπλήξει και οφείλουμε μια τόσο όμορφη και παραγωγική δουλειά δασκάλων και μαθητών να την προσέχουμε σαν τα μάτια μας και να την προστατεύουμε.