εξαγωγών περνά μέσα από την ανάπτυξη ενεργειών εξωστρέφειας ανεξαρτήτως μεγέθους επιχείρησης. Οι κλαδικοί –επαγγελματικοί διαγωνισμοί βοηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση». Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Κουβέλης, «αναγνώσαμε το κενό στη διοργάνωση στοχευμένης εκδήλωσης για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και ξεκινήσαμε την διαδικασία οργάνωσης των διαγωνισμών στο Λονδίνο. Και φυσικά στο Λονδίνο λόγω της σημαντικής αξίας που έχει σαν πόλη στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη. Η λέξη London είναι ένα δυνατό “brand name”. Στο διαγωνισμό
μπορούν να συμμετάσχουν επιχειρήσεις από κάθε ελαιοπαραγωγό χώρα. Οι επιχειρήσεις στέλνουν δείγματα των προϊόντων που θα συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς και οι κριτές δοκιμάζουν αυτά με τυφλό σύστημα, ώστε να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων. Το πάνελ των κριτών είναι όλοι τους εγνωσμένοι γευσιγνώστες επιτραπέζιας ελιάς, κατάλληλα εκπαιδευμένοι για την ποιοτική αξιολόγηση επιτραπέζιων ελιών. Το κέρδος δε, των συμμετεχουσών επιχειρήσεων είναι ότι, αν κερδίσουν κάποιο βραβείο, μπορούν να επικολλήσουν στην ετικέτα του προϊόντος τους το λογότυπο του βραβείου και έτσι αποκτά προστιθέμενη αξία το συγκεκριμένο προϊόν και αποκτά επίσης προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Είναι διαπιστωμένο ότι καταναλωτές αλλά και έμποροι, προτιμούν προϊόντα που έχουν βραβευτεί και άρα είναι πιο ποιοτικά από άλλα ομοειδή προϊόντα».