Η σχέση της κυβέρνησης, στα δυόμισι χρόνια τής μέχρι τώρα θητείας της, με αυτό που λέγεται πολιτισμός δεν είναι και η καλύτερη, ενώ συχνά πυκνά φέρνει σε κάτι από γκροτέσκο. Η απόφαση να τσιμεντωθεί η Ακρόπολη με διαδικασίες εξπρές και πρόσχημα τη διευκόλυνση των ΑμεΑ προκάλεσε αντιδράσεις στο εσωτερικό της χώρας και τροφοδότησε αρνητικά ρεπορτάζ στα διεθνή ΜΜΕ.

Η απόφαση να δοθεί το Καλλιμάρμαρο για το ντεφιλέ του οίκου Dior θύμισε αλήστου μνήμης αποικιοκρατικές εποχές και προκάλεσε θυμηδία με το κιτς του όλου θέματος, παρά την επιχείρηση καθολικού εξωραϊσμού από τα «πετσωμένα» ΜΜΕ. Οι παρουσίες των «κυριών του καλού κόσμου» με βλαχομπαρόκ εμφανίσεις και φωτογραφίσεις σε στιλ βαλσαμωμένου πιθήκου ανέδειξαν σε όλο του το μεγαλείο τον ατέλειωτο ελληνικό επαρχιωτισμό.

Η επιχείρηση συγκάλυψης και παραπλάνησης του κοινού στην υπόθεση Λιγνάδη από την ανεκδιήγητη υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη απέδειξε την έλλειψη στοιχειώδους πολιτικού θάρρους να παραδεχτεί τις χρόνιες παθογένειες στον χώρο του θεάτρου, αντί να λέει ότι «εξαπατήθηκε» από τον σκηνοθέτη – ηθοποιό. Η ίδια αυτή έλλειψη φάνηκε και πέρσι με τη φωτιά στις Μυκήνες, μετά την οποία η υπουργός δήλωνε ότι «η ζημιά ήταν η λιγότερη δυνατή», όταν όλα τα διεθνή ΜΜΕ έδειχναν μαυρισμένα μνημεία.

Και, φυσικά, πολιτισμό μάς διδάσκει καθημερινά ο αρχαιολάγνος υπουργός Ανάπτυξης, Αδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος έχει μπερδέψει τις τηλεπωλήσεις νανογιλέκων με την πολιτική και τις άναρθρες κραυγές που οι «συνάδελφοι» δημοσιογράφοι χάφτουν σαν τις μύγες.
«Πολιτισμός» είναι και η διαπαιδαγώγηση των νέων στη συναλλαγή και στην εξαγορά, αφού καλούνται να εμβολιαστούν έναντι μόλις 150 ευρώ, μέσω της κάρτας Freedom Pass, καθώς η ελευθερία ταυτίζεται με το χρήμα και τις «διευκολύνσεις» και όχι με τον ορθολογισμό και την πειθώ μέσω επιστημονικών επιχειρημάτων.
«Πολιτισμός» είναι και η παράκαμψη της σειράς εμβολιασμού, με δεκάδες στελέχη της Ν.Δ. και «ημετέρους» να σπεύδουν να καπαρώσουν μια δόση του πολυπόθητου εμβολίου, έστω και εάν δεν το δικαιούνταν.
«Πολιτισμό» δίδαξε και ο πρωθυπουργός παραβιάζοντας τους περιορισμούς της καραντίνας σε Πάρνηθα και Ικαρία, προφανώς γνωρίζοντας ότι στην Παιδαγωγική ιδιαίτερο ρόλο παίζει το «προσωπικό παράδειγμα». ‘Η ακόμα η επίσης παραβίαση των περιορισμών από τη σύζυγό του, σε ρόλο Σάντσο Πάντσα δίπλα στη θηλυκή έκδοση του Δον Κιχώτη, την επικεφαλής του οίκου Dior, στον δρόμο προς την Καλαμάτα.
«Πολιτισμό» και δη ελληνορθόδοξο διδάσκει και η κυρία Κεραμέως, η οποία σπεύδει να ικανοποιήσει κάθε χατίρι της Εκκλησίας, πολλές φορές προτού η τελευταία εκφράσει καν την αντίστοιχη επιθυμία. Και «πολιτιστική» δράση είναι η εξόφληση γραμματίων στους σχολάρχες των ιδιωτικών και των κολεγίων.

Προφανώς, (επιχειρηματικός) «πολιτισμός» είναι και τα δωράκια στη Lamda Development και στα ΕΛ.ΠΕ. του ομίλου Λάτση.
Και στο καπάκι ήρθε και η συνέντευξη – παρωδία α λα μίστερ Μπιν της ΕΛ.ΑΣ., για την ανάκτηση των έργων τέχνης του Πικάσο και του Μοντριάν, με τον πρώτο πίνακα να… γλιστρά και να πέφτει στο πάτωμα, αφού πρώτα τον είχαν «χουφτώσει» με γυμνά χέρια δυο τρεις επιθεωρητές Κλουζό! Το διεθνές ρεζιλίκι ήρθε απολύτως φυσιολογικά και αβίαστα, με την γκάφα να κοσμεί τις ιστοσελίδες δεκάδων διεθνών ΜΜΕ, που δεν έχουν βέβαια τις «ευαισθησίες» εκείνων της λίστας Πέτσα.

Ο Πικάσο τούς μάρανε!

Πηγή : ΕΦ.ΣΥΝ. – Τάσος Τσακίρογλου