Το θέμα έχει ενδιαφέρον να το παρακολουθήσετε ημερολογιακά και αφορά ότι πιο προβληματικό υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα, τις τηλεπικοινωνίες και το ιντερνέτ.
Εδώ και δύο χρόνια περίπου έχω σύνδεση με μια από τις γνωστές εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας και ιντερνέτ και θα έλεγα – αν εξαιρέσεις κάποιες αρχικές «ασθένειες» στη σύνδεσή μου ήμουν αρκετά ευχαριστημένος … και λέω αρκετά με τα ελληνικά δεδομένα της ελληνικής μάλιστα επαρχίας όπου η σύνδεση γίνεται μέσω του ΟΤΕ (Βλέπε τζάμπα πάγιο) και οι ταχύτητες στο ιντερνέτ δεν ξεπερνούν τα 1024/256 Kbit/sec. Και ενώ είχα συνηθίσει σ’ αυτή την κατάσταση νάσου το γεγονός ! Ξυπνάω μια μέρα – 28 Ιούλη 2008 – και διαπιστώνω ότι δεν λειτουργεί το τηλέφωνο. Πίνω τον καφέ μου, ανοίγω τον υπολογιστή μου …. Και ώ του θαύματος έχω ιντερνέτ ! Μπαίνω στην ιστοσελίδα της εταιρείας μου και συμπληρώνω τη σχετική φόρμα αναφέροντας τη βλάβη.
Χωρίς να πάρω απάντηση στις 30 του μήνα – έφευγα για διακοπές – ακούω, σχεδόν από το δρόμο, το τηλέφωνο να χτυπά … δεν το προλαβαίνω να απαντήσω, διαπιστώνω όμως ότι πλέον η βλάβη αποκαταστάθηκε και φεύγω ήσυχος.
Επιστρέφοντας το Σάββατο 9 Αυγούστου 2008, διαπιστώνω και πάλι ότι το τηλέφωνο είναι νεκρό και ότι το ιντερνέτ λειτουργεί κανονικά. Κανονικότατα και εγώ μπαίνω στην ιστοσελίδα της εταιρείας και συμπληρώνω-αποστέλλω τη φόρμα για τη βλάβη. Περνάει το Σαββατοκύριακο χωρίς καμμία απάντηση και τη Δευτέρα 11 Αυγούστου ξανασυμπληρώνω και ξαναστέλνω τη φόρμα της βλάβης … Δευτέρα είναι κάποιος θα ενδιαφερθεί … αλλά του κάκου καμία απάντηση ούτε στα μηνύματα ούτε στο κινητό μου. Την Τρίτη 12/08, το μήνυμα λίγο πιο αυστηρά διατυπωμένο το στέλνω από το δικό μου mail στην εταιρεία για καλύτερα. Δυστυχώς τίποτα …
Την Τετάρτη 13/08, αφού τους στέλνω πρώτα ένα mail και ζητώ την διακοπή του συμβολαίου μου – μπας και τους ταρακουνήσω – αποφασίζω να επικοινωνήσω μαζί τους από το τηλέφωνο ενός γείτονα – γιατί ξέχασα να σας πω ότι η επικοινωνία μου από το κινητό με τα τηλέφωνα εξυπηρέτησης της εταιρείας ήταν αδύνατη, όταν το δοκίμασα – και αφού δίνω το νούμερο του κινητού μου τους παρακαλώ να επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου. Μετά από δύο ώρες έρχεται το πολυπόθητο τηλεφώνημα … Αγανακτισμένος, λοιπόν, ξεσπώ στο υπάλληλο αφού του αναφέρω πρώτα όλα όσα πέρασα και όσα έκανα για να επικοινωνήσω μαζί τους. Μου λέει ότι για τα νεύρα μου δεν μπορεί να κάνει τίποτα, ούτε για το τηλέφωνο μου του απαντάω εγώ και πάει λέγοντας … Ζητάω τον προϊστάμενό του και μετά από ολιγόλεπτη παύση με γυρνάει πάλι στον ίδιο αποφεύγοντας να πει το γιατί, αρνούμενος να αναφέρει και το όνομα του προϊσταμένου του, αρχίζει να ψάχνει υποτίθεται για το τι φταίει και τελικά απλά δηλώνει τη βλάβη να τη δει – λέει – το αρμόδιο τμήμα, πότε ρωτάω εγώ σε μια δύο μέρες μου απαντάει είναι η συνήθης πρακτική …
Ξέχασα να σας πω και κάτι ακόμα ενδιαφέρον. Όταν τηλεφωνείς σ’ αυτές τις εταιρείες, βγαίνει στην αρχή μια «γυναικεία φωνή» και γλυκά-γλυκά σου λέει ότι για λόγους ασφαλείας κ.λ.π η συνομιλία καταγράφετε. Να δείτε τι έπαθα, στην έντονη συνομιλία μου που σας ανέφερα πριν, πάνω στα νεύρα μου και για να στριμώξω – υποτίθεται – τον υπάλληλο του λέω ότι και εγώ καταγράφω τη συνομιλία μας και τι μου λέει ο αθεόφοβος; Αυτό απαγορεύεται να το κάνω … αν θέλετε δοκιμάστε το !
Έτσι πέρασε το καλοκαίρι κι έφτασε το φθινόπωρο … Παρασκευή 5 Σεπτέμβρη κι εκεί που κάτι ανέβαζα στο blog μου, κόβεται το ιντερνέτ … Αρχίζουμε πάλι τις επαφές με την τεχνική υποστήριξη, δοκιμάζοντας τα πάντα, αλλάζω καλώδια, διαχωριστές, splitter, δανείζομαι και δοκιμάζω δύο διαφορετικά μόντεμ και όλα αυτά με τις «οδηγίες» της λεγόμενης τεχνικής υποστήριξης η οποία μάλιστα μου λέει ότι μου στέλνει και καινούργιο μόντεμ που δεν παρέλαβα ποτέ. Έτσι φτάνουμε στην Δευτέρα 8 Σεπτέμβρη. Κάνω ακόμα μια νέα δοκιμή αφού αντικατέστησα για άλλη μια φορά όλα τα καλώδια και τα παρελκόμενά τους – το κόστος; δεν βαριέσαι – η οποία δυστυχώς αποτυχαίνει. Πάλι τηλέφωνο στην «τεχνική υποστήριξη» όπου μετά τη γνωστή αναμονή, η υποστήριξη μου λέει ότι ναι μεν βλέπει τη δήλωση της βλάβης αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο και με παραπέμπει στις πωλήσεις, αυτές σε κάποιον προϊστάμενο και να σου το μαντάτο : «η γραμμή ADSL έχει διακοπή μετά από αίτημά σας, κύριε». Τι λέτε ρε παιδιά εγώ βοήθεια ζήτησα και είπα αν δεν είστε ικανοί να λύσετε το πρόβλημα τότε να διακόψουμε τη συνεργασία και εσείς το πρώτο και τελευταίο που είχατε να κάνετε ήταν η διακοπή; Και καλά δεν οφείλατε να με ειδοποιήσετε; Και η λεγόμενη «τεχνική υποστήριξη» με την οποία τόσες μέρες μιλάω και μου λέει ν’ αλλάξω καλώδια και μόντεμ δεν το βλέπει ότι έγινε διακοπή; …. Απάντηση : «το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι επανασύνδεση». Ανάσανα, είπα βρέθηκε η λύση και λέω «Κάντε αμέσως τώρα» , «μια στιγμή να σας συνδέσω με τον αρμόδιο». Πάλι τα σχετικά μπλα-μπλα και έρχεται η απάντηση του άλλου αρμόδιου «λυπάμαι κύριε αλλά δεν υπάρχουν πόρτες διαθέσιμες στη περιοχή σας» … άρε επαρχία με την ανάπτυξή σου!!! Τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές, ψάχνω πακέτα άλλων εταιρειών. Είτε από ανάγκη είτε τύχη μπορεί κάτι να βρω χωρίς να περιμένω οριστική λύση, χώρια το χρόνο αναμονής που θα ξεπεράσει το μήνα … ό, τι και αν βρω…. Εγώ πάντως σκέφτομαι σοβαρά να καλέσω τον υπουργό των επικοινωνιών να έρθει να μείνει και να εργαστεί από το σπίτι μου για καμιά βδομάδα, γιατί μόνο έτσι υπάρχει μια μικρή ελπίδα να αποκτήσω τηλέφωνο και ιντερνέτ.
Μπορεί οι γραμμές των οπτικών ινών να περνάν από τους Γόννους αλλά οι Γοννιώτες δεν θα τις απολαύουν σύντομα … έτσι και η γραμμή του φυσικού αέριου περνάει δίπλα μας αλλά μάλλον τα Φάρσαλα κι ο Τύρναβος θα το πάρουν πρώτοι.
Καλά είναι να μην έχετε τέτοιου είδους προβλήματα, αλλά επειδή στην Ελλάδα ζούμε, ας έχετε υπόψη σας τα όσα πέρασα και συνεχίζω να περνάω. Όσο για το όνομα της εταιρείας αλλά και των ανθρώπων της που είναι στη διάθεσή μου εσείς βάλτε κάτι «δικό» σας …. μάλλον θα ταιριάζει ε;
Ευχαριστώ πολύ ! … αλλά δεν άκουσα καλά, «Καλό κουράγιο» είπατε ή «περαστικά»;