Στις 28 Ιανουαρίου 2011 η υφυπουργός κα Εύη Χριστοφιλοπούλου έγραφε μεταξύ άλλων σε επιστολή της, στους νεοεκλεγμένους δημάρχους
«Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε, …. Με γνώμονα τις αρχές της αποκέντρωσης και της περιφερειακής ανάπτυξης και σε συνδυασμό με τα δημογραφικά στοιχεία της κάθε περιοχής, η διαδικασία των συνενώσεων – ιδρύσεων σχολείων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση χωριστά. Η γνώμη σας είναι βαρύνουσα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας».
Στις 28 Φεβρουαρίου 2001 σε Δελτίο Τύπου της υπουργού κας , Άννας Διαμαντοπούλου, με αφορμή σύσκεψη του υπουργείου με τους δημάρχους έγραφε μεταξύ άλλων :  
«….. Σήμερα καλέσαμε εκπροσώπους της Περιφερειακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης   -που χειρίζονται θέματα Παιδείας-  γιατί πιστεύουμε ότι τώρα στην αρχή της νέας προσπάθειας, θα πρέπει να ορίσουμε το σχέδιο συνεργασίας και να εντοπίσουμε τα προβλήματα. Υπάρχουν πολλά ζητούμενα στη νέα προσπάθεια, καθώς ο «Καλλικράτης» είναι ένα καινούργιο σχέδιο που εφαρμόζεται και τίποτα δεν μπορεί να είναι εύκολο από την πρώτη στιγμή. …. Συνδυάζουμε την διοικητική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση. Κάνουμε σαφές ότι η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση δεν είναι μία προσπάθεια που θα ξεκινήσει και θα υλοποιήσει μόνο το Υπουργείο Παιδείας, αλλά είναι κάτι που αφορά στο σύνολο των πολιτικών δυνάμεων της χώρας.
Κυρίες και κύριοι. Έχουμε έναν πολύ δύσκολο αγώνα γιατί όλες αυτές οι αλλαγές γίνονται σε μια περίοδο με τεράστια οικονομικά προβλήματα. … Όμως, πιστεύω βαθιά ότι όλοι έχουμε έναν κοινό στόχο και αυτός ο στόχος δεν είναι απλά να σώσουμε την Ελλάδα. Είναι να αναγεννήσουμε την Ελλάδα».
…. Έτσι ξεκίνησε φέτος η όλη διαδικασία των συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων, για τις οποίες πολλές διαβουλεύσεις έγιναν και φτάσαμε στη χτεσινή ανακοίνωση των τελικών αποφάσεων του υπουργείου. Τώρα τι θα συζητήσουν σήμερα το βράδυ στο δημοτικό συμβούλιο Τεμπών για το θέμα – όταν υπάρχουν οι τελικές αποφάσεις – δεν γνωρίζουμε. Ακόμα και η χτεσινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στους Γόννους – για την οποία το μπλογκ δεν πήρε χαμπάρι – μάλλον και αυτή για την τιμή των όπλων έγινε, ενώ διαμαρτυρίες και παραστάσεις που ξεκίνησαν νωρίτερα και μεθοδεύτηκαν σωστά, φαίνεται να είχαν αποτελέσματα.
Οι αποφάσεις του υπουργείου για το δήμο μας έχουν ως εξής :
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
ΟΝΟΜΑ ΣΥΝΕΝΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΛΑΡΙΣΑΣ Π.Ε.
1/θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
7/Θ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ
  6/θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ – ΛΥΚΕΙΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΛΑΡΙΣΑ Δ.Ε.
 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ
 ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΟΝΝΩΝ
  ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΟΝΝΩΝ
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΛΑΡΙΣΑ Δ.Ε.
ΛΥΚΕΙΟ ΓΟΝΝΩΝ
ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ
ΛΥΚΕΙΟ ΓΟΝΝΩΝ ΜΕ ΕΔΡΑ ΤΟ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙ
Για τους Γόννους,  λοιπόν, έχουμε τη μεταφορά των μαθητών του Γυμνασίου Γόννων στο Γυμνάσιο Μακρυχωρίου και τη μεταφορά των μαθητών του Λυκείου Μακρυχωρίου στο Λύκειο Γόννων. Όχι μόνο οι διαμαρτυρίες γονέων και μαθητών δεν εισακούστηκαν αλλά ούτε και η πρόταση ενός ειδικού, του πρώην διευθυντή του Λυκείου Μακρυχωρίου, Χρήστου Σαΐτη (Ελευθερία 11/03/2011), που με σαφήνεια λέει ότι η προτεινόμενη απόφαση και το λειτουργικό κόστος θα αυξήσει και κανένα παιδαγωγικό πρόβλημα δεν λύνει, μάλλον αναστάτωση φέρνει ενώ η πρόταση για ενοποίηση σε ενιαία σχολική μονάδα στο Γυμνάσιο-Λύκειο Γόννων πέρασε απαρατήρητη.
       Για άλλη μια φορά η ανάγκη δημιουργίας ενός δημόσιου δωρεάν σχολείου που :
1.       Θα ανταποκρίνεται στις μορφωτικές ανάγκες όλων των παιδιών και θα προστατεύει τα δικαιώματά τους  στην ολόπλευρη γνώση και κριτική σκέψη.
2.       Θα έχει λιγότερη ύλη και περισσότερη χαρά και πολιτισμό για τα παιδιά,
3.       Θα διατίθεται για αυτό το 5% του ΑΕΠ και δε θα συνδέεται με την οικονομική ασφυξία των αγορών και των «χορηγών»,
4.       Δε θα υποχρεώνει τους γονείς να πληρώνουν από την τσέπη τους για τη μόρφωση των παιδιών τους  και
5.     Θα αποτελείται από εκπαιδευτικούς με μόνιμη και σταθερή σχέση εργασίας, …. δυστυχώς μένει ανεκπλήρωτος πόθος …