Δεν είμαι αθλητικός τύπος και λίγο ασχολούμαι με αθλήματα και αγώνες, πόσο μάλλον με τον λεγόμενο μηχανοκίνητο αθλητισμό και το καρτ. Όμως θέλω μέσα από αυτή μου την ανάρτηση να τονίσω την μοναχική προσπάθεια ενός νεαρού Γοννιώτη, του Θανάση ή Νάσου Σαμούτη. Και λέω μοναχική προσπάθεια γιατί εκτός από τους δικούς του ανθρώπους κανένας μα κανένας είτε φορέας λέγεται αυτός είτε εταιρεία δεν ενδιαφέρθηκαν για την πορεία αυτού του νεαρού με τις τόσες επιτυχίες …  Αντιγράφω από το γνωστό στους ειδικούς του είδους «Kartnews.gr» τι γράφει για τους αγώνες της Πάτρας που έγιναν το τελευταίο Σαββατοκύριακο. 
«Ολοκληρώθηκε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ο 2ος αγώνας του Λουξ Cup στην πίστα Kartmania της Πάτρας με 28 συμμετοχές από όλη την Ελλάδα, στις 2 μεγάλες κατηγορίες Λουξ και Super και 4 συμμετοχές στην κατηγορία Cadeti των μικρών πιλότων μέσα σε ένα όμορφο αγωνιστικό κλίμα αφήνοντας άριστες εντυπώσεις σε οδηγούς και θεατές υπό την αιγίδα του ΑΟΠ. 
Στην κατηγορία Λουξ οι 16 συμμετέχοντες έδωσαν μεγάλες μάχες στα 3 σκέλη του αγώνα από την πρώτη έως την τελευταία θέση δείχνοντας για άλλη μια φορά το ανεβασμένο επίπεδο αυτής της κατηγορίας από άποψη ανταγωνισμού και θεάματος. Πρωταγωνιστής και στα 3 σκέλη ο πρωταθλητής Καψής Αλέξανδρος που κέρδισε και τα 3 σκέλη αλλά ένοιωσε έντονα την πίεση από τον Νάσο Σαμούτη ειδικά στον τελικό που τερμάτισε στην 2η θέση. Ο Σαμούτης σαφώς πιο έμπειρος και πιο βελτιωμένος φέτος, πήρε αρκετές φορές την 1η θέση στον τελικό από τον Καψή αλλά η μεγάλη εμπειρία και η σταθερότητα του Αλέξανδρου ήταν αυτή που επικράτησε στο τέλος. Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Δούβρης Χρίστος που δεν χάνει την επαφή με την κορυφή. Ο Δούβρης Φώτης και ο Γιαννακαρώνης Γιάννης έκλεισαν την πρώτη πεντάδα. Ο Βασιλόπουλος Γιώργος παρά την έντονη μαχητικότητά του έμεινε στην 6η θέση μπροστά από τον Περώνη Κωνσταντίνο που τερμάτισε 7ος.

Στην κατηγορία Super των εξατάχυτων καρτ που αναμενόταν με μεγάλο ενδιαφέρον λόγο των αρκετών συμμετοχών αλλά και των μεγάλων ονομάτων από όλη την Ελλάδα που έπαιρναν μέρος είχαμε μεγάλες ανατροπές και μάχες σώμα με σώμα. 
Ο Παυλόπουλος Σπύρος ήταν ο μόνος που έσπασε το φράγμα των 40sec με 39,900 ταχύτερο γύρο ημέρας και όλα έδειχναν ότι θα πρωταγωνιστούσε μέσα στην έδρα του καθώς πήρε την 1η θέση και στον ημιτελικό. 
Ο Μοβσεσιάν Σέρκος όμως είχε αντίθετη άποψη και στον τελικό του παίρνει την 1η θέση στο ξεκίνημα του αγώνα. Στην προσπάθειά του να ξαναπεράσει μπροστά ο Παυλόπουλος έρχεται σε επαφή με τον Μοβσεσιάν και  εγκαταλείπει τον αγώνα ενώ λίγο πιο κάτω εγκαταλείπει και ο Μοβσεσιάν στην Κ1.
Μετά την εγκατάλειψη των δύο οδηγών της Maranello Hellas, άνοιξε ο δρόμος για τον Γιώργο Κοκκινίδη που εκμεταλλεύτηκε τα λάθη των αντιπάλων του και πέρασε στην 1η θέση όπου την κράτησε μέχρι το τέλος και κέρδισε έναν σπουδαίο αγώνα.  2ος τερμάτισε ο Παύλος Ξυνός που επανήλθε στην κατηγορία μετά από 2,5χρόνια ενώ στην 3η θέση βρέθηκε ο πιλότος από την Καλαμάτα Δούσης Θοδωρής μετά από υπερπροσπάθεια. Στην 4η θέση του τελικού και μετά από μεγάλη μάχη με τον Κυλινδρή Τριαντάφυλλο, ο Νεκτάριος Κατίκας στην 2η μόλις συμμετοχή του σε αγώνες. Στην 5η και 6η θέση βρέθηκαν οι νέοι της κατηγορίας Βασίλης Κουκουλέτας και Ασημακόπουλος Χρήστος που αν και αντιμετώπισαν αρκετά μηχανικά προβλήματα άντεξαν μέχρι το τέλος. Στους μεγάλους άτυχους της ημέρας ο περσινός πρωταθλητής Μπέκος Αναστάσης που εγκατέλειψε από σασμάν χάνοντας την ευκαιρία να δώσει την μάχη του για το βάθρο, και ο Λέντζος Δημήτρης που ήταν ιδιαίτερα απειλητικός στον ημιτελικό με ωραία πλασαρίσματα στις πρώτες θέσεις, αλλά δεν άντεξε το μοτέρ του.
Στην κατηγορία Cadeti οι 4 μικροί πιλότοι πρόσφεραν όμορφο θέαμα με τον Κυλινδρή Δημήτρη να είναι ασυναγώνιστος και να κερδίζει την μάχη των τεσσάρων οδηγών. 2ος ο Αθανασόπουλος Σωτήρης, 3ος ο Σάκος Κωνσταντίνος και 4ος ο Μαθιόπουλος Κωνσταντίνος. Στο βάθρο ανέβηκαν και οι τέσσερις οδηγοί όπου τους απονεμήθηκαν σε όλους τα εντυπωσιακά αναμνηστικά κύπελλα που προσφέρει η διοργανώτρια αρχή του Λουξ.