Σαν σήμερα  – 28 Μάη – το 2004 εγκαινιάζεται μετά από περιπέτειες και αφού ήδη πριν ένα χρόνο, είχε δοθεί στην κυκλοφορία η γέφυρα στον Παραπόταμο, που συνδέει την περιοχή των Γόννων με τη Λάρισα. Κάνω σήμερα αυτή την αναφορά γιατί ακόμα και μετά από εφτά ολόκληρα χρόνια κάποιοι καλοθελητές συνεχίζουν να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα διαδίδοντας ψευδώς ότι εγώ δεν ήθελα την κατασκευή της.
Πρόκειται για μια κλασική μέθοδο  κατασυκοφάντησης – πετάνε την «είδηση» ότι την άκουσαν από κάποιον, που δεν έχει όνομα, οδό και αριθμό – σου ρίχνουν τη ρετσινιά κι άντε ύστερα εσύ να απολογείσαι στους δημίους σου ότι αδίκως σε σφάζουν. Δεν κακοκαρδίζομαι, άλλωστε ο παραγοντισμός και η μετριότητα κανέναν άξιο δεν τον  έχουν αφήσει αδάγκωτο.
Για την ιστορία αναφέρω ότι παραμένουν αψευδείς μάρτυρες τα άρθρα, τα ρεπορτάζ και τα σχόλια της εφημερίδας «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» για το θέμα αλλά και τα ίδια τα γεγονότα που αριθμώ παρακάτω :

Μάρτης 1990 :Η πρώτη επίσημη καταγραφή του έργου έγινε στον Προϋπολογισμό και το Πρόγραμμα Τεχνικών Έργων, της τότε Κοινότητας Γόννων, τον Μάρτη του 1990, ύστερα από πρόταση του τότε κοινοτικού συμβούλου Δημήτρη Ζ. Γουγουλιά. Απρίλης 1988 : Επί Προεδρίας της Κοινότητας Γόννων, του Τάκη Δημερά, γίνεται την Άνοιξη του 1988 η διάνοιξη του δρόμου και αρχίζει να λειτουργεί η ράμπα στο σημείο που έγινε η γέφυρα. Σεπτέμβρης 2001 : Επί Δημαρχίας του Δήμου Γόννων, του Τάσου Τόλιου τον Σεπτέμβρη του 2001 γίνεται η θεμελίωση της γέφυρας παρουσία του νομάρχη Γιάννη Φλώρου. Το έργο ολοκληρώθηκε σε δώδεκα (12) μήνες. Οκτώβρης 2003 : Η γέφυρα δόθηκε για χρήση στους πολίτες – δημότες, τον Οκτώβρη του 2003. Μάης 2004 : Επί Δημαρχίας Χρήστου Καραναστάση εγκαινιάζεται η λειτουργία της γέφυρας στις 28 Μάη του 2004, παρουσία του περιφερειάρχη Γκούπα και του Νομάρχη Λουκά Κατσαρού.  Συνολικό κόστος : 1.510.000,00 ευρώ. Μήκος Γέφυρας : 160,00 μέτρα – Είναι η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα σε μήκος γέφυρα στο Ν. Λάρισας. Στηρίζεται σε πέντε ανοίγματα ύψους 33 μέτρων.
Τοπικός τύπος και γέφυρα :
Το πρώτο άρθρο για την αναγκαιότητα δημιουργίας της γέφυρας γράφεται από τον Δημήτρη Ζ. Γουγουλιά στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Λάρισας στις 28 Νοέμβρη 1999 και αναφέρεται σε μια μελέτη του ίδιου για το υψηλό κόστος της διαδρομής από τα Τέμπη προς τη Λάρισα, για τους κινδύνους της διαδρομής αυτής και για την άμεση ανάγκη δημιουργίας της γέφυρας στον Παραπόταμο. Στο ίδιο άρθρο φιλοξενούνται και δηλώσεις του τότε δημάρχου Γόννων Τ. Τόλιου. Σχόλια του Δημήτρη Ζ. Γουγουλιά για την ανάγκη δημιουργίας της γέφυρας στον παραπόταμο δημοσιεύονται στη στήλη «Ψιθυριστά» της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, στις 31/12/2000, στις 04/01/2002, στις 03/09/2002 και στις 27/09/2003. Ρεπορτάζ για την εξαγγελία κατασκευής της γέφυρας δημοσιεύει η εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ στις 26/10/2001 με ανάλογες δηλώσεις, σε επίσκεψη του τότε νομάρχη Γιάννη Φλώρου στο χωριό μας και πιο συγκεκριμένα στο τότε καφενείο του Σίμου. (Βλέπε σχετικά αρχεία).

Σημείωση :Όλα τα παραπάνω δημοσιεύματα, ιστορικά στοιχεία για τη γέφυρα και την περιοχή, βίντεο από την ράμπα, την κατασκευή της γέφυρας, τα εγκαίνια, το ποτάμι στην περιοχή αυτή, κ.λ.π. υπάρχουν κατατεθειμένα στο παρακάτω ντοκιμαντέρ του Δημήτρη Ζ. Γουγουλιά με τίτλο «Πηνειόςκαι Γέφυρα – μια άλλη διαδρομή».