Με τον παραπάνω τίτλο ο συντάκτης, Δημήτρης Κανελλόπουλος, σήμερα στην “Εφημερίδα των Συντακτών” αναδεικνύει με σύντομο και γλαφυρό τρόπο τη θέση των κυβερνόντων μέχρι σήμερα για τον πολιτισμό αλλά και την τόσο επίκαιρη διαφορετικότητα… γράφει :
«Κάποιοι λένε πως η καλύτερη υπουργός Πολιτισμού στην Ελλάδα ήταν η Μελίνα Μερκούρη. Επιτρέψτε μου να διαφωνήσω. Ο Πάνος Παναγιωτόπουλος είναι. Ένα-ένα τα θαυμαστά του έργα έρχονται στο φως για να επιβεβαιώσουν του λόγου το αληθές.
Το τελευταίο το μάθαμε χθες από το «Βήμα της Κυριακής», το αποκάλυψε η επιμελήτρια Κατερίνα Γρέγου, μία ελληνίδα του εξωτερικού που στήνει ορισμένες από τις πιο ενδιαφέρουσες εκθέσεις σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη.
Τελευταία της έκθεση η «No Country for Young Men: Contemporary Greek Art in Times of Crisis» στο Bozar των Βρυξελλών με θέμα της, όπως καταλαβαίνετε, η Ελλάδα της Κρίσης. Η έκθεση είχε 30.000 επισκέπτες και το γερμανικό «Monopol» (το κορυφαίο περιοδικό στα εικαστικά) την τοποθέτησε στη λίστα με τις καλύτερες για το 2014. Κορυφαία στιγμή για 33 Έλληνες καλλιτέχνες που είδαν έργα τους στο Palais des Beaux Arts στις Βρυξέλλες, στην καρδιά της Ευρώπης.

Η συνάδελφος Μαριλένα Αστραπέλλου ρώτησε την Κατερίνα Γρέγου αν είχε κάποια υποστήριξη από την Ελλάδα. «Οταν προσπάθησα να κλείσω ραντεβού με τον τότε υπουργό Πολιτισμού Πάνο Παναγιωτόπουλο, δεν τα κατάφερα. Είμαι μια Ελληνίδα που έχει κάνει μια πορεία στο εξωτερικό, έχω κάνει συνολικά επτά Μπιενάλε και δεν εστάθη ποτέ δυνατόν να δω τον υπουργό για μια έκθεση», απάντησε.
Το χειρότερο όμως δεν το ακούσατε ακόμα. «Το γραφείο της ελληνικής αντιπροσωπείας της EE στις Βρυξέλλες» αποκαλύπτει η κυρία Γρέγου, «προσπάθησε να μποϊκοτάρει την έκθεση, υποθέτω γιατί δεν τους συνέφερε το θέμα, η κρίση».
Δίκιο έχει το τοπικό γραφείο. Θέμα έκθεσης ήταν αυτό; Ποια οικονομική κρίση; Μια χαρά ήταν το μποϊκοτάζ