Στην πιο ιστορική γκαλερί του Παρισιού την DESMOS στην περιοχή Montparnasse, παρουσιάζει την νέα του εικαστική δουλεία ο Λαρισαίος ζωγράφος Μιχαήλ Βακαλούλης (Vakas) με τίτλο «Ιmpress II». Τα εγκαίνια της έκθεσης θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 31 Μαΐου 2016. Ο Λαρισαίος καλλιτέχνης, ένας από τους πλέον ανερχόμενους ζωγράφους στην Ελλάδα, με συμμετοχές σε πολύ σημαντικές διεθνείς εκθέσεις, παρουσιάζει μια εικαστική ενότητα που αντικατοπτρίζει ότι τον εντυπωσιάζει.
                  Η γκαλερί Desmos αναφέρει στο κείμενο της που συνοδεύει τον έντυπο καλαίσθητο κατάλογο της έκθεσης:  Από το έτος ιδρύσεως  του το 1983, ο Δεσμός στο Παρίσι, μέσω της όμορφης οδού της τέχνης της λογοτεχνίας αλλά και της εικαστικής, συμβάλει στη διαπολιτισμική ένωση μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας. Ότι μπορεί να αφορά την αγαπημένη αυτή χώρα, από την Αρχαιότητα έως σήμερα, βρίσκεται στα ράφια του, και Έλληνες του Παρισιού και φιλέλληνες, συχνά συναντιόνται στο χώρο του για να παρακολουθήσουν μία ανάγνωση, να γνωρίσουν έναν συγγραφέα, να δούνε μια έκθεση. Κάνοντας έτσι το Δεσμό ένα μέρος συνάντησης και συνδιαλλαγής. Με την παρούσα έκθεσή του «impress II», ο Έλληνας ζωγράφος Μιχαήλ Βακαλούλης (Vakas), έρχεται με τη σειρά του να παρουσιάσει μέσα από τη γκαλερί του Δεσμού, μια ενδιαφέρουσα εικαστική πρόταση για το γαλλικό, ελληνικό και φιλότεχνο κοινό του Παρισιού, πόλη σταθμός στην καλλιτεχνική δημιουργία.

                  Ενώ η ιστορικός τέχνης και επιμελήτρια εκθέσεων κα Ίρις Κριτικού αναφέρει: Η ενότητα έργων του Μιχαήλ Βακαλούλη «imress II» που παρουσιάζεται στο Παρίσι, αποτελούμενη από 25 ελαιογραφίες μικρού και μεσαίου μεγέθους, προτείνει ένα προσωπικό εξπρεσιονιστικό καλειδοσκόπιο εικόνων με πολυσχιδείς αναφορές στην ελληνική μνήμη του καλλιτέχνη.
                  Παρατηρώντας το αφαιρετικό σχεδίασμα που ο τολμηρός εντατικός χρωστήρας του Βακαλούλη τρέπει με λιτά μέσα μα στερεή και δυναμική συνθετική ικανότητα σε διαδοχικές μικρές εκρήξεις εικόνας και ύλης, μαντεύουμε το όλο πίσω από το αποσπασματικό, το διηνεκή χρόνο πέρα από το στιγμιαίο. Αναπαυόμενα ανθρώπινα σώματα και χαμηλόφωνες ερωτικές συνευρέσεις, ελλειπτικοί όγκοι πλοίων φλεγόμενοι λίγο πριν το λυκόφως και μυστικά γαλανά τοπία με ραδινά κυπαρίσσια, φωτεινά μέλη αρχαίων ελληνικών ναών και υγρά περιγράμματα μεσαιωνικών καθεδρικών μετά τη βροχή, κατοικούν με ορμή τον καμβά, αποδομούνται και επαναδομούνται τρεπόμενα σε νεοσύστατο αλφαβητάριο εικόνων από τον ζωγράφο. Η αδρή χρήση του χρωστήρα, ακολουθώντας την αφοπλιστική πρωτογένεια του βλέμματος αρχικά και της χειρονομίας στη συνέχεια, χτίζει έναν αυθύπαρκτο θαρραλέο κόσμο που γνωρίζοντας τις ιστορικές καταβολές και τα πρωτογενή αισθητικά συστατικά του, οδηγεί τον θεατή σε έναν καινούριο τόπο οι βασικές γεωγραφικές συντεταγμένες του οποίου έχουν ως κυρίαρχη αναφορά τους την ίδια τη ζωγραφική.  

                  Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Λαρισαίος καλλιτέχνης έχει πολυάριθμες συμμετοχές και ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ έργα του κοσμούν πολλές ιδιωτικές συλλογές σε, Ισπανία , Ουγγαρία, Ιταλία, USA  και Βέλγιο.  Δημόσιοι χώροι όπως το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, ΔΥΠΕ Θεσσαλίας, το Κέντρο Ανάπτυξης Ελληνικού Εμπορίου, η   Ακαδημία Τεχνών (Βέλγιο), η Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας Γ.Ι  Κατσίγρα και η  Δημοτική Πινακοθήκη Γόννων κοσμούν έργα του.