Το Blog έλαβε από το 6ο ΓΕΛ Λάρισας την παρακάτω πρόσκληση και το σχετικό δελτίο τύπου :
Το 6ο ΓΕΛ Λάρισας και η θεατρική περιβαλλοντική ομάδα μαθητών Α’ και Β’ Λυκείου θα παρουσιάσει τη θεατρική παράσταση “Ωρίων” του μαθητή Ι. Ιωάννη στο Χατζηγιάννειο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο, την Παρασκευή 27/4/2018, στις 7:30 μ.μ. 
Η παράσταση θα παρουσιαστεί στα πλαίσια των τριήμερων εκδηλώσεων “Σχολείο ανοιχτό στην Κοινωνία” της Δ/νσης Β’/θμιας Εκπ/σης Ν. Λάρισας, του ΕΚΦΕ Λάρισας και με τη συμπαράσταση του Δήμου Λαρισαίων.
Η δημιουργία του θεατρικού μας έγινε με την ευκαιρία της συμμετοχής σε δύο περιβαλλοντικά προγράμματα της Α’ και Β’ Λυκείου με θέματα αντίστοιχα
 1ο  :  H αστροφυσική και το σύμπαν ως πηγές έμπνευσης θεατρικού
            2ο : Προβλήματα φτώχειας και Ανθρώπινα δικαιώματα ως πηγές
                  έμπνευσης θεατρικού.

Στο έργο μας με βιωματικά, διαδραστικά και αισθησιοκινητικά μέσα συνδέουμε την αστροφυσική με κοινωνικά προβλήματα εμπνευσμένα από την οικονομική κρίση αλλά και τη γέννηση, το θάνατο, την αναγέννηση μέσα από την ενδυνάμωση της συνείδησης και του εαυτού.
Στο έργο μας μέσα από τη μαύρη τρύπα μιας καταπιεστικής εξουσίας του χρήματος γεννάται ένα νέο σύμπαν πανανθρώπινων συναισθηματικών αξιών, κάπου αλλού μακριά, στο εσωτερικό μας σύμπαν.
Σ’ αυτά τα προγράμματα εντάχθηκε μεταξύ άλλων και η δράση “Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα απ’ το Θέατρο” (http://www.lstt.eu/), που είναι μια πρωτοβουλία της Science View (http://www.scienceview.gr/) σε συνεργασία με το Τμήμα ΦΠΨ του ΕΚΠΑ υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ. Απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, χωρίς να αποκλείονται και μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι καλούνται να δραματοποιήσουν επιστημονικές έννοιες και γνώσεις που προέρχονται από το αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων τους. Υπεύθυνες καθηγήτριες ήταν η Βελησσαρίου Χρύσα (Φυσικός) για την Α’ Λυκείου και η Ονουφριάδου Ελένη (Φιλόλογος) για τη Β’ Λυκείου.
Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, οι μαθητές υλοποιούν μια θεατρική παράσταση σχετική με επιστημονικά θέματα και μαθαίνουν επιστήμη με δημιουργικό τρόπο. Οι επιμέρους στόχοι της δράσης  έχουν ως κεντρικό άξονα τη διεπιστημονική διασύνδεση των Φυσικών Επιστημών με εκφάνσεις της τέχνης με απώτερο σκοπό την ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για την επιστήμη, αφορούν τόσο τους μαθητές, όσο και τους εκπαιδευτικούς.
Η θεατρική μας ομάδα θα συμμετέχει επίσης και στο σχολικό διαγωνισμό θεάτρου της δράσης στο Νόησις, στη Θεσσαλονίκη,  την Κυριακή, 29 /4/2018 και ώρα 3.50 μμ.