Έλαβα και αναδημοσιεύω αυτούσια την παρακάτω επιστολή-υπόμνημα από τον κύριο Νικόλαο Σδάνη που αφορά την κατάσταση του δρόμου Γόννων-Ροδιάς :
«Αγαπητέ Δημήτρη, κάνεις σημαντικό έργο από την ιστοσελίδα σου. Από τότε ιδιαίτερα που συνταξιοδοτήθηκε ο συνεπώνυμός σου χειριστής, η κατάσταση του δρόμου αυτού χειροτέρεψε και από αδέξιους χειριστές.
Υπόμνημα προς τους αποδέκτες-ρέκτες του ελληνικού «μεγαλείου»
Γόννοι-Ροδιά, ένας δρόμους για πρόωρους τοκετούς
Ο περιφερειακός αυτός δρόμος των 13 χιλ., με υψομετρική διαφορά 80 μ., είναι χαραγμένος ως αμαξιτός προ αμνημονεύτων  χρόνων, διότι συντόμευε την απόσταση της βορειοανατολικής Θεσσαλίας με τη βορειοδυτική κατά 23 χιλ. περίπου, έναντι της γνωστής –μέσω Λάρισας.  Είναι  βελτιωμένος από τη δεκαετία του ΄50 και ακολουθεί σχεδόν παράλληλα, στα 2 χιλ., τον ρου του Πηνειού. 
Πριν από 30 χρόνια είχε ενταχθεί  στο πρόγραμμα αναβάθμισης των

οδικών περιφερειακών αξόνων  και με ασφαλτόστρωση. Μεσολάβησε όμως η κατάργηση της Μ.Ο.Μ.Α. και η βεβιασμένη ασφαλτόστρωση του δρόμου Γυρτώνης-Βρυοτόπου, με αποτέλεσμα αυτός ο δρόμος Γόννων- Ροδιάς, αν και «ασφαλτοστρωμένος» και σε επίσημους χάρτες, να εγκαταλειφθεί και να καταστεί,  τουλάχιστον σε πολλά σημεία, προβληματικός ακόμη και σε αγροτικά οχήματα.

Λίγο πριν από την κρίση δαπανήθηκαν 150.000  ευρώ από τα ταμεία των τότε δήμων Γόννων και Αμπελώνα για μια μελέτη του δρόμου, που όμως ακόμη δεν υλοποιήθηκε. Οι συνδυασμοί για τις εκλογές και των σημερινών δήμων  Τεμπών και Τυρνάβου είχαν  πάντοτε στις προτεραιότητές τους  και τη βελτίωση αυτού του οδικού άξονα. Όμως, επειδή οι δικαιολογίες περίσσευαν  πάντοτε από τους  καθ΄ύλην αρμόδιους, είναι απαραίτητο, έστω και τώρα, με ένα σωστό μηχάνημα και καλό χειριστή να αποκατασταθούν  τα σημεία εκείνα, που μπορεί να προκαλέσουν και πρόωρους τοκετούς σε εγγύους.   
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο δρόμος αυτός διαπερνά μια έκταση 40 χιλ. περίπου στρεμμάτων με δενδροκαλλιέργειες και βοσκοτόπια. Εκτός όμως από τους συχνούς χρήστες του δρόμου, γεωργούς και κτηνοτρόφους, έχουμε και πολλούς άλλους περιστασιακούς, όπως θηραμολάτρες (κυνηγούς), ιχθυολάτρες (ψαράδες στον Πηνειό), φυσιολάτρες (λόγω (Natura),  χορτολάτρες (αγριοράδικα, ζοχιές, λάπατα, κ.α.), αλογολάτρες και γελαδολάτρες ελεύθερης βοσκής και καταστροφής, προγονολάτρες που επισκέπτονται τους εκεί εγκαταλειμμένους οικισμούς ( Ρετζιούνι, Κόδρεσι, Καραδεμερλέρ, Κουφαλάδες), χρυσολάτρες  ( στους κρυψώνες των οθωμανών και στα λιμέρια των ανταρτών), πυρολάτρες, διότι κάθε 4 χρόνια, με την ολυμπιακή φλόγα, φλέγεται και η περιοχή, αλλά και ελληνολάτρες  (τουρίστες), που παραπλανώνται από τους τουριστικούς ελληνικούς χάρτες με τον δήθεν ασφαλτοστρωμένο δρόμο.
Ας εξοικονομήσουν λοιπόν οι αιρετοί της Περιφέρειας Θ. και των δυο δήμων ένα μικρό ποσό για να δοθεί προς αποκατάσταση του δρόμου,   ώστε να κινούνται  χωρίς φόβο και οι εγγυμονούσες γυναίκες  που  μεταφέρονται για τη φύτευση νέων ελαιόδενδρων μετά την καταστροφική πυρκαγιά της  16ης Ιουλίου του 2016».